12 października 2014

Przepraszam

Wiem, że liczyliście na rozdział, ale znowu zawalam. Zaczęłam go pisać, ale utknęłam w martwym punkcie i nie mogę się ruszyć. W głowie mam wszystkie sceny, ale nie potrafię ich opisać. Staram się zmusić, ale nic mi nie wychodzi.
Przepraszam
Przepraszam
Przepraszam
Mam nadzieje, że nie będziecie źli.
W ramach przeprosin rozdziały dodam w poniedziałek i wtorek. Postaram je napisać. Obiecuje
Może nie wychodzi mi, bo jesteśmy w tym nieprzyjemnym momencie, za którym nie przepadam, ale ...
Na pociesznie podam wam link do mojego nowego ff, które zacznę publikować po zakończeniu Love Can Change Your Life.
Mam już pomysł na zwiastun, a potem postaram się o szablon.
Jeszcze raz przepraszam.
Wybaczycie mi???
My life is a beautiful nightmare

Dziękuje i przepraszam 

Wow przekroczyliście 30 tys. wyświetleń! Jesteście wspaniali <3

2 komentarze:

Każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania :)
Jeżeli komentujesz anonimowo to podpisz się jakoś xx