4 września 2014

Ważne!

Skarby moje kochane! 
Mam do was ważne pytanie. Wiem, że nie było rozdziału prawie tydzień, ale zaczęła się szkoła, więc brakuje mi czasu.
Chciałabym was zapytać czy chcielibyście dwa rozdziału w ciągu tygodnia? Konkretnie w weekend, czyli w piątek wieczorem, a kolejny w niedzielę.
Pytam was, bo chcę wiedzieć czy znajdziecie czas na czytanie i komentowanie.
Jeżeli chcecie jestem w stanie nawet zarwać noc, żeby napisać dla was rozdział, bo w ciągu tygodnia nie mam na to czasu.
Decyzja należy do was. 
Jeżeli nie to rozdziały będą pojawiały się co tydzień, ale nie chcę, żeby to opowiadanie się ciągnęło zbyt długo,  bo chciałbym zacząć pisać coś nowego.
Decyzja należy do was. Napiszcie mi czy chcecie dwa rozdziały czy jeden w ciągu tygodnia.
Jeżeli będziecie chcieli to  zacznę dodawać dwa rozdziały od następnego tygodnia.
Przypominam wam, że pod tagiem tego opowiadania #LCCYLff możecie pisać swoje ulubione momenty,  wyrażać opinię na temat każdego bohatera i cokolwiek co dotyczy tego ff :)
Ps. rozdział 44 dodam w niedzielę :)
Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego. 
Decyzja należy do was <3

13 komentarzy:

  1. Chciałabym aby były dwa rozdziały ;) Ale, to nie będziecie miało sensu jak będziesz tylko zarywać noce i wgl :c Dlatego ja popieram każdą twoją decyzje :* . <3 . !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tylko znalazłabyś czas, to wolałabym 2 <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałabym 2 jeżeli masz czas pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolała bym 2

    OdpowiedzUsuń
  5. mi to obojętne, ale nie chcę żebyś zarywała nocy maleńka xx /twój misiaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym dwa ale też nie chce żebyś zarywala nocy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby to nie był problem wolę 2)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli masz czas, jestem za 2 ! Nie chce żebyś zarywała noce skarbie! :o musisz być wyspana ;3 kocham najmocniej! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem za, czym częściej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za dwoma rozdziałami oczywiście. Sama chcialam zacząć pisać ff juz mam wszystlo gotowe ale szkoła. ...w fodatku klasa maturalna teraz i noe wyrobie. Pasuje sie wreszcie wziąć za nauke.... noni chyba odpuszcze sobie to ff bo raz na tydzień chyba ba nie opyla sie wkładać rozdziału :/ / Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też oczywiście wolałabym 2 rozdziały :) jeśli dla nas zarwałabyś noc to jesteś po prostu wielka :* /Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie mogą być 2 rozdziały, ale jak masz zarywać noc to nie. Nie che żebyć sie przemęczała. Gdy będzie 1 rozdział też powinno być świtenie :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania :)
Jeżeli komentujesz anonimowo to podpisz się jakoś xx