3 lipca 2014

Wszystko zależy od was!

Wiem, że obiecałam wam rozdziały w każdą środę i sobotę, ale była to zła decyzja. Liczba komentarzy drastycznie spadła. Pod poprzednim rozdziałem było ich 6, pod wcześniejszym 9, a teraz tylko 2. Uwielbiam czytać wasze komentarze. Nawet nie wiecie jaki uśmiech pojawia się na mojej twarzy, gdy je czytam.  W końcu doszłam do wniosku, że im rzadziej dodaję, tym komentarzy jest więcej, a im częściej-tym mniej. Mamy wakacje, a tym samym mam więcej czasu na pisanie. Myślałam, że ucieszy was to, że rozdziałów będzie więcej. Widocznie się pomyliłam.
To, czy dodam rozdział 26 zależy od was. Powiem wam tylko tyle, że jest on straaasznie długi, więc decyzja należy do was.
Do zobaczenia kochani <3

3 komentarze:

  1. Rany skarbie, przepraszam Cię, za moją nieobecność na tym blogu. Uwierz mi, że czasem po prostu mam taką sklerozę, że zapomnę o skomentowaniu, nawet jeśli przeczytałam! :( Przepraszam, wiem, że pewnie jest to dla Ciebie nieprzyjemne, widzieć taki spadek komentarzy, a mi jest jeszcze gorzej, ponieważ się do tego przyczyniłam. Skarbie, wybacz mi, jesteś naprawdę świetną pisarką.. :( Błagam Cię, dodaj 26 rozdział. Błagam na kolanach i jeszcze raz przepraszam. ;(
    ~ Drew.
    http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo prooooszę dodaj 26 :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj mi ten rozdział, a nie XD weź PROOOSZĘ!!! Ilysfm <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania :)
Jeżeli komentujesz anonimowo to podpisz się jakoś xx