4 kwietnia 2015

Życzenia :)

Wiem, długo mnie nie było. Nic wam nie powiedziałam i w ogóle, ale o tym potem :)

Przede wszystkim życzę wam wesołych i spokojnych świąt spędzonych z rodziną, mokrego dyngusa (ale w taką pogodę to chyba nie jest najlepszy pomysł xd), smacznego jajka i...
dobra jestem kiepska w składaniu życzeń :)

A przy okazji nie było mnie ponad miesiąc, ale miałam chyba coś w rodzaju blokady i nie mogłam napisać ani słowa, moja wena mnie opuściła i tak przez jakieś 2 tygodnie... a jak nareszcie do mnie wróciła to szkoła zajmowała mi cały wolny czas a potem mój brat wylądował po raz kolejny w szpitalu i nie miałam komputera w domu :c Na cała szczęście teraz jest już w domu, ja mam czas na pisanie, więc... Rozdział pojawi się w poniedziałek albo wtorek i w tajemnicy powiem wam, że będzie dłuuuugi i Luke dowie się o związku Justina i Katherine... ale ćśśś to tak w tajemnicy :)

3 komentarze:

Każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania :)
Jeżeli komentujesz anonimowo to podpisz się jakoś xx